۲۹ اسفند ۸۸ چاي سبز با کاهش سرطان معده در زنان
صفحه اصلی     عضویت در سایت     فروشگاه سایت     سفارش اگهی      تبادل لینک    چت روم سایت     تماس با ما
» بازدید امروز: 973 نفر
» بازدید دیروز: 10650 نفر
» بازدید این هفته: 54580 نفر
» بازدید این ماه: 118512 نفر
» بازدید امسال: 1403988 نفر
» بازدید کل: 1765314 نفر

» تاریخ امروز: شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۸۸ - ساعت ۰۵:۳۳
» دوستان حاضر در سایت:
» تعداد مطالب امروز: 3
» سخن روز: امام علي (ع):
علم ميراث گرانبهائي است و ادب لباس فاخر و زينتي است و فکر آئينه اي است صاف.
فال امروز شنبه 29 اسفند ماه آخرین روز سال جدید
تزئین سفره هفت سین به سبک مدرن و زیبا جدید
کارت پستال مخصوص نوروز ۱۳۸۹ جدید
عکس تزیین تخم مرغ سفره هفت سین
سفره هفت سین ساده و زیبا برای میزهای کوچک
اگه مي خواهيد خواص مفيد ازدواج را بدونيد !!!
سوالات کنکور 89 لو رفت
مدلهاي مختلف دختر
7 دليل براي اثبات اينکه جيفر لوپزبه بهشت مي رود!!!
معرفي يك دخترخوب ...
ديروز چي مي گفتن امروز چ مي گن!!
اگرپسري بر ضد دخترها حرفي زد بدونيد ...
چطوری می فهمی که الان در سال 2010 هستی؟
افشاگری بی سابقه در مورد هاچ، پرین، پدرپسر شجاع و میگ میگ! (طنز)
سوال طنز که ميتوانيد از دوست دختر يا نامزد خود بپرسيد !
فال امروز:جمعه ۲۸ اسفند ۱۳۸۸
اس ام اس های ویژه نوروز 89 (سري سوم)
گربه در مجلس و سوژه خبرنگاران

چاي سبز با کاهش سرطان معده در زنان


مطالعه جديد نشان مي‌دهد؛ زناني که روزانه بيشتر از 5 فنجان چاي سبز مي‌نوشند، 20 درصد کمتر از سايرين به سرطان‌هاي معده دچار مي‌شوند.

از آنجا که ممکن است آنتي اکسيدان‌هاي نوشيدني‌ها در برابر بيماري‌هاي کشنده مقاومت کنند؛ محققان مصرف چاي سبز را در جلوگيري از سرطان مطالعه کردند.

بدن ترتيب آنها احتمال دادند؛ اين نوشيدني ممکن است شامل ترکيباتي باشد که در برابر باکتري‌هايي که موجب سرطان معده مي‌شوند، مقابله مي‌کنند.

طبق اين گزارش، اين مطالعه شامل 219 هزار زن و مرد 40 ساله و بزرگتر بود و به مدت 11 سال به طول انجاميد.

به طور کلي در حدود 4 نفر از هر 5 نفر شرکت کننده روزانه به صورت 5 فنجان يا بيشتر چاي سبز مي‌نوشيدند.

در اين مدت حدود 2 هزار و 500 نفر از 100 هزار مرد و حدود هزار نفر از 118 هزار زن به سرطان معده دچار شدند.

براين اساس محققان، هيچ ارتباطي بين مصرف چاي زياد و کاهش سرطان معده در مردان نيافتند و اين در حالي است که خطر ابتلا به سرطان معده در زنان مصرف کننده چاي سبز 20 درصد کمتر از بقيه بود.
www.salamatnews.com

 

تهیه و تنظیم: مجله اینترنتی تک محفل دات کام

تعداد بازدید: 69     نویسنده:reza     تاریخ ارسال:2009-10-31